Információs oszlopok

Információs oszlopok

Korszerű tájékoztató megoldások az üzleti

tevékenységnek megfelelően. Mert nem engedheti

meg ügyfeleinek, hogy eltévedjenek.

 

Nívós szállodák, éttermek, igényes és modern közintézmények, bankok, irodaházak – tehát minden olyan hely, ahol gyerekjáték eltévedni vagy ahol a látogatóknak folyamatosan szüksége lehet eligazításra.

A megfelelő helyen és tartalommal kihelyezett beltéri információs oszlopok nagy segítséget nyújtanak az alkalmi látogatóknak az eligazodásban.

Fejlessze tökéletesre az ügyfél élményt!

Kápráztassa el a látogatókat a legmodernebb információs megoldásokkal! Kényeztesse el őket abban, hogy a lehető legegyszerűbben találják meg a számukra fontos dolgokat, helységeket.

 

Milyen információk megjelenítése lehetséges ?

  • Útbaigazítás
  • Reklámozás
  • Fontos adatok
  • Logó, szlogen, webcím
  • Piktogramok, ábrák

Megfelelő helyen, a megfelelő időben a egyértelmű információ álljon rendelkezésre az ügyfélnek. Testre szabható tartalommal, adatokkal.

 

Tökéletesen illik a környezetbe:

Törekszünk arra, hogy alaposan felmérjük a környezetet és ezáltal stílusában a leginkább odaillő információs oszlop kerüljön kiválasztásra. Felmerülhet Önben a kérdés, miért is lenne szükség erre, ha az adott cég, intézmény eleve rendelkezik portaszolgálattal…

Igen, természetesen a portás is nagy segítséget jelent, de…

  • ..a portás nem tartózkodik állandóan a helyén – a szükségtelen várakozás pedig nem más, mint időrablás, és az idő pénz.
  • ..a portás által adott információkat („itt forduljon balra, aztán jobbra, végül a folyosó legvégén balra találja a 110-es irodát”) nem biztos, hogy sikeresen megjegyzi a látogató, és az eredmény ugyanaz: játszunk az idejével.
  • ..ha csak a portásra szeretnénk bízni az információ nyújtást, könnyen sor alakulhat ki a bejáratnál, ez pedig nem vonzó, nem profi, nem elegáns, sőt, könnyen káoszba torkollhat. Tikk-takk-tikk-takk.

 

Nézzünk néhány aranyszabályt...

  • Ahol valódi minőségi szolgáltatás van, ott nem hiányozhat az értékes és magas színvonalú információ nyújtás sem.
  • Amennyiben kérdések vannak, azokat azonnal és kétségeket nem hagyóan meg kell válaszolni, hogy az alkalmi vagy visszatérő látogatók elégedetten távozzanak.
  • Adja meg a „helynek”, amit megérdemel!

 

Keresse munkatársainkat!

Hogy Ön a lehető legtöbbet és legjobbat nyújthassa!